June 10, 2017

graduation night.

it was great, thank you for all the sweet memories we made together in these eighteen months.

it was hard, it was tough yet memorable.

all the laughter we had, all the tears we shed, and remember when I shouted as if I was shot by a gun when the balloon burst?

I truly appreciate each of you by heart.


Everyone looked so different on that night, fully dressed and put on makeup. The only thing that remains the same was the spirit of our group and the love we have between the group.

I first thought an event from 5:30 to 10:30 is going to be lengthy, but apparently it feels really short. When I look at the time, it was already 10 pm, I did not know time would pass so quickly.

跟你们每一个人合照,有些也许是最后一次见面,也有些之后还会见面。可是我真的开始想念你们了,怎么到了该结束的时候,我突然觉得好不舍得。如果可以,我们可以把时间倒回再来一次吗。虽然 a level 真的很难,我们也真的很幸苦的走过了 18个月,可是也因为有你们,一切都变的没那么难。

因为有你们带来的欢笑,再难的日子我们也可以一起坚持走下去。

真的很 谢谢 你们。


还有你,

嗯,虽然我们一起聊天聊了一个星期?可是我们聊的事情太少了。而,你的话也不多。如果我打扰到你对不起,可是也谢谢你没有一开始就拒绝了。虽然我们不太可能,我也决定不再打扰和介入你的生活了。可是真的祝你以后顺顺利利,虽然我真的不知道我有没有后悔主动认识你可是在某个瞬间,我很想要认识你。所以,我不该后悔吧。

你永远都不会知道我是鼓起了多大的勇气来认识你,你永远都不会知道我偷偷喜欢你了多久,你也不会知道你那无心的一句话其实真的有伤到我了。

嗯,还是谢谢你答应合照。

至少我有一张我和我喜欢的人的合照。

也许,下一次发信息给你会是你的生日吧。


只想说,我很快乐的过了这18个月。

谢谢每一个出现过的人。

No comments:

Post a Comment